Diensten en ondersteuning


Wij bieden onder andere de volgende diensten aan:

  • het verzorgen en verwerken van uw boekhouding en administratie via ons financieel pakket Exact en Snelstart;
  • het opmaken en verzorgen van al uw aangiften omzet-, loonheffing-, inkomsten-, vennootschaps-, successie-, en dividendbelasting;
  • het verzorgen van uw privéaangifte inkomstenbelasting;
  • het opstellen van uw jaarrekeningen en financiële overzichten;
  • het verzorgen van uw loonadministratie via ons loonpakket Salar;
  • het samen met u opstellen van een ondernemingsplan;
  • het geven van managementinformatie d.m.v. tussentijdse rapportering;
  • het aanvragen van financiering voor uw startende onderneming;
  • het afgeven van accountantsverklaringen;
  • het opstellen van arbeidsovereenkomsten;
  • het geven van adviezen bij opstart van een onderneming;
  • het begeleiden van het omzetten van een eenmanszaak naar een besloten vennootschap.
  • Ondersteuning en begeleiding in het zelf boekhouden middels de software van Snelstart.

U ziet wat wij voor u kunnen betekenen, doch vooral waar wij u in kunnen steunen en begeleiden.

Ons team bestaat momenteel uit 6 medewerkers die u met raad en daad bijstaan bij bovengenoemde onderwerpen.

 

Meer informatie aanvragen